WIIH KIELCE
  • dane podstawowe
  • status prawny
  • regulamin jednostki
  • Sąd Polubowny
  • działalnosć i kompetencje
  • informacja publiczna
  • rejestry i ewidencje
  • majątek
  • struktura
  • ANKIETA
  • INFORMACJE BIEŻĄCE
  • aktualności
  • Metoda CAF 2006
  • kontrola zarządcza
  • decyzje
  • dostęp do inform. publicznej
  • załatwianie spraw
  • kontrole
  • oferty pracy
  • informacje niejawne
  • informacje nieudostępnione
  • zamówienia publiczne
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • INFORMACJE BIEŻĄCE   \  AKTUALNOŚCI

    14.09.2016
    ROWERY DZIECIĘCE POD KONTROLĄ INSPEKCJI HANDLOWEJ
    Odpowiednie zabezpieczenia regulacji siodełka czy osłony na łańcuch – czy wiesz na co jeszcze zwrócić uwagę kupując dziecku rower? Inspekcja Handlowa skontrolowała produkty dla najmłodszych. Prezentując wyniki, radzimy na co zwrócić uwagę kupując rower dla dziecka, przyczepkę lub fotelik rowerowy - zobacz więcej informacji.

    12.09.2016
    ZDROWA ŻYWNOŚĆ – KONTROLA INSPEKCJI HANDLOWEJ - więcej informacji

    01.03.2016
    Artykuły dla majsterkowiczów - kontrola IH - więcej informacji

    12.02.2016
    TYDZIEŃ POMOCY OSOBOM POKRZYWDZONYM PRZESTĘPSTWEM W dniach 22 lutego – 27 lutego zainteresowani będą mogli zgłaszać się po pomoc do Ośrodków Pomocy dla Osób Pokrzywdzonych Przestępstwem. W ośrodkach będą pełnione dyżury specjalistów od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w sobotę w godzinach od 10:00 do 13:00 - więcej informacji

    30.07.2015
    Kapsułki do prania - UWAGA !
    Trzymaj kapsułki do prania poza zasięgiem dzieci, dokładnie zamykaj opakowanie – do tych rad powinni zastosować się wszyscy rodzice używający tych detergentów. W związku z informacjami o wypadkach konsumenckich w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia kapsułek przed dziećmi, UOKiK apeluje o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa
    (Komunikat prasowy, Agnieszka Majchrzak, biuro prasowe UOKiK o kapsułkach do prania (mp3))

    19.06.2015
    JAK KUPOWAĆ ZABAWKI – PORADY UOKIK i Inspekcji handlowej.
    Sprawdź, czy od zabawki nie oddzielają się drobne elementy i czy nie ma ostrych krawędzi. Przeczytaj dokładnie ostrzeżenia oraz instrukcję obsługi. UOKiK przypomina na co zwrócić uwagę, wybierając zabawkę dla dziecka
    (Szczegółowe informacje w załączniku)

    15.06.2015
    "Bezpieczne wakacje 2015 – Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach, podobnie jak w roku ubiegłym, wspólnie z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie oraz innymi organami administracji rządowej a także mediami bierze udział w projekcie pn. „Bezpieczne wakacje co warto wiedzieć?” Przypominamy, iż codziennie w godzinach 7:30-15:30, a w poniedziałek od 7:30 do 16:30 pod numerem telefonu 41-366-19-41 dyżurują specjaliści z Inspekcji Handlowej. W razie wątpliwości lub problemów ze swoim „wakacyjnym” kontrahentem pod ww. numerem telefonu każdy zainteresowany konsument może uzyskać bezpłatną poradę lub informację w przedmiocie związanym z wakacyjnym wypoczynkiem i nie tylko.
    (Szczegółowe informacje)

    12.06.2014

    Bezpieczne wakacje 2014 – Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach wspólnie z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie oraz innymi organami administracji rządowej a także mediami bierze udział w projekcie pn. „Bezpieczne wakacje co warto wiedzieć?” Przypominamy, iż codziennie w godzinach 7:30-15:30, a w poniedziałek od 7:30 do 16:30 pod numerem telefonu 41-366-19-41 dyżurują specjaliści z Inspekcji Handlowej. W razie wątpliwości lub problemów ze swoim „wakacyjnym” kontrahentem pod ww. numerem telefonu każdy zainteresowany konsument może uzyskać bezpłatną poradę lub informację w przdemiocie związanym z wakacyjnym wypoczynkiem i nie tylko.


    14.05.2014

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaprasza na debatę „Polubowne rozstrzyganie sporów konsumenckich – stan obecny, kierunki zmian”, która odbędzie się 28 maja 2014 r. (środa) w siedzibie UOKiK więcej informacji o debacie pod adresem: http://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=10993


    12.05.2014

    Informujemy, ż na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=10943  jest dostępny poradnik pt. " Kto czyta, oszczędza - etykiety energetyczne". Poradnik wyjaśnia konsumentom ideę wprowadzenia systemu etykiet energetycznych oraz zawiera wskazówki dotyczące czytania etykiet energetycznych dla pralek, zmywarek, urządzeń chłodniczych i telewizorów. Zachęcamy do zapoznania się z poradnikiem.


    21.10.2013

    Dokument tożsamości, potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej oraz formularz odstąpienia od umowy – takie dokumenty przed zawarciem umowy każdy akwizytor czy sprzedający na pokazie musi przedstawić klientowi. W związku z Dniem Sprzedaży Bezpośredniej, UOKiK przypomina o prawach kupujących poza lokalem przedsiębiorcy - więcej informacji


    01.03.2013


    Kontrole Inspekcji - zafałszowania koniną.
    Dziś rozpoczęły się kontrole żywności powadzone na zlecenie Komisji Europejskiej w związku z potencjalnymi zafałszowaniami wyrobów wołowych mięsem końskim. Koordynatorem bieżących działań wszystkich jednostek zaangażowanych w kontrole jest Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych - więcej informacji


    06.02.2013


    Tydzień Pomocy Osobom Pokrzywdzonym Przestępstwem" organizuje Ministerstwo Sprawiedliwości. Inicjatywa odbędzie się w dniach 25 lutego - 2 marca br.
    Zasadniczym celem przedsięwzięcia jest zwrócenie szczególnej uwagi na potrzeby i prawa osób pokrzywdzonych przestępstwem. Koordynacją działań w ramach obchodów zajmować się będą Ośrodki Pomocy dla Osób Pokrzywdzonych Przestępstwem.

    W tegoroczne obchody włączyły się także Naczelna Rada Adwokacka, Krajowa Izba Radców Prawnych, Rzecznik Praw Obywatelskich, Rzecznik Praw Dziecka, Komenda Główna Policji, Komenda Główna Straży Granicznej, Prokuratura Generalna, Krajowa Rada Komornicza, a także Krajowa Rada Kuratorów.

    W dniach 25 lutego — 2 marca br. osoby pokrzywdzone przestępstwem będą mogły skorzystać z bezpłatnych porad i informacji udzielanych przez prawników, psychologów oraz przedstawicieli ww. środowisk w trakcie dyżurów pełnionych w Ośrodkach Pomocy dla Osób Pokrzywdzonych Przestępstwem. Dyżury specjalistów będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00, natomiast w sobotę w godzinach 10:00-13:00.

    Lista Ośrodków i ich adresy znajdują się na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości oraz na stronie www.pokrzywdzeni.gov.pl


    06.02.2013


    Informujemy, iż począwszy od dnia 7go stycznia 2013r. w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Kielcach przy ul. H. Sienkiewicza 76 w każdy poniedziałek do godz. 17.00 dyżuruje ekspert z dziedziny prawa konsumenckiego. Konsumenci mogą uzyskać bezpłatną poradę prawną w zakresie przepisów dot. obrotu handlowego z udziałem konsumentów.


    14.12.2012


    Co trzecia sprawdzona zabawka nie spełnia wymagań – wynika z najnowszych badań Inspekcji Handlowej. Nieprawidłowości jednak nie są niepokojące. Najczęściej na zabawkach nie umieszczano wymaganych przez prawo informacji. O tym, jak wybrać zabawkę podpowiadamy przed świętami - więcej informacji


    31.05.2012

    Poseł do Parlamentu Europejskiego Róża Thun oraz Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce informują o prowadzonych konsultacjach dotyczących Europejskiej Platformy Rozwiązywania Sporów On-line skierowanych do konsumentów - więcej informacji

    Konsultacje konsumenckie on-line

    31.05.2012

    W tym roku mija 50 lat od przemówienia prezydenta Johna Kennedy’ego, które zapoczątkowało ustanowienie praw konsumentów. Z tej okazji, 17 maja w Tarnowie, odbyła się konferencja poświęcona ochronie praw konsumenta. Celem spotkania było przedstawienie zarówno samej idei prawa konsumenckiego, jak i kierunków jego rozwoju w Polsce. Wydarzenie zorganizowane zostało przez Stowarzyszenie Rzeczników Konsumentów oraz miasto Tarnów, pod patronatem honorowym Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wzięli w nim udział przedstawiciele takich instytucji jak: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Rzecznik Ubezpieczonych oraz Federacja Konsumentów.
    W konferencji uczestniczyła również Posłanka do Parlamentu Europejskiego Róża Thun. W swoim wystąpieniu podkreśliła potrzebę znoszenia barier na jednolitym rynku Unii Europejskiej. „Jestem w Parlamencie Europejskim żeby skończyć z odczuwalnością granic w portfelach. Konsumenci nadal ponoszą duże koszty swojej mobilności”, powiedziała Róża Thun.
    Jako członek Komisji Rynku Wewnętrznego i Ochrony Konsumentów w Parlamencie Europejskim, Róża Thun pracuje obecnie nad raportem o internetowym rozstrzyganiu sporów konsumenckich. Proponowane rozwiązania przewidują utworzenie jednej, unijnej platformy internetowej, za pośrednictwem której osoby dokonujące zakupów przez Internet w innym państwie UE będą mogły rozstrzygać swoje spory. “Niestety w Unii co piąty obywatel kupujący online napotyka problemy. Dzięki internetowym systemom rozstrzygania sporów kupujący będą się czuć bezpieczniej i nie zrażą się do dalszych zakupów. Systemy te są tańsze, szybsze i prostsze dla konsumentów niż wchodzenie na drogę sądową” – tłumaczy eurodeputowana.
    Aktywna działalność Róży Thun w zakresie promowania i ochrony praw konsumentów została doceniona przez Stowarzyszenie Rzeczników Konsumentów. Nagrodę w postaci okolicznościowego medalu wybitego z okazji 50 lat praw konsumentów, europosłanka odebrała podczas konferencji w Tarnowie.
    Dzięki staraniom Róży Thun od 1 lipca tego roku marża za przesył danych będzie ponad czterokrotnie mniejsza. Dzisiaj płacimy za przesył 100MB danych w roamingu nawet 2020 PLN, co oznacza marże dla operatorów aż 800%. Spadną ceny za przesyłanie danych w roamingu. Internet w roamingu będzie tańszy już od lipca tego roku.
    W ramach pracy w Komisji IMCO Róża Thun przygotowuje obecnie raport na temat Internetowych Metod Rozwiązywania Sporów (On-line Dispute Resolution - ODR). Proponowane w nim rozwiązania, dotyczące Europejskiej Platformy Rozwiązywania Sporów On-line ułatwią konsumentom rozstrzyganie konfliktów - w tym transgranicznych oraz przyspieszą procedury i zniwelują ich koszty. Internetowa platforma dostępna dla wszystkich, we wszystkich unijnych językach, spowoduje, że konsumenci nie będą bali się kupować w Internecie.

    31.05.2012

    Zabawki - kontrola UOKiK i Inspekcji Handlowej
    Co trzecia sprawdzona przez Inspekcję Handlową na zlecenie UOKiK zabawka nie spełnia wymagań – wynika z najnowszych badań. Nieprawidłowości jednak nie są niepokojące. Najczęściej na zabawkach nie umieszczano wymaganych przez prawo informacji. O tym, jak wybrać zabawkę podpowiadamy przed Dniem Dziecka - więcej informacji

    13.03.2012

    15 marca Światowym Dniem Konsumenta - masz problem z nierzetelnym przedsiębiorcą lub reklamacją? Zadzwoń 41-366-19-41 postaramy się pomóc

    12.01.2012

    AKCJA - Nie bądź jeleń, weź paragon ! (zobacz szczegóły)

    akcja - weź paragon


    09.08.2011

    Raport UOKiK
    - usługi gastronomiczne - przygotowany w oparciu o kontrole przeprowadzone przez Inspekcję Handlową na terenie całego kraju w 2010 roku.
    Zobacz szczegóły

    04.08.2011

    Raport UOKiK
    - usługi dla ludności 2 sierpnia 2011 r. został opublikowany raport dotyczący usług dla ludności. Informacje te zostały przygotowane w oparciu o kontrole przeprowadzone przez Inspekcję Handlową na terenie całego kraju.
    Zobacz szczegóły

    10.06.2011

    Przed wakacjami – co warto wiedzieć?

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest inicjatorem akcji informacyjnej pn. nazwą „Przed wakacjami - co warto wiedzieć?”. W projekcie tym oprócz UOKiK udział wzięły inne instytucje także Inspekcja Handlowa. Intencją tego projektu jest opracowanie poradnika dzięki pomocy  którego będzie można szybciej i sprawniej przygotować się do urlopu (zobacz szczegóły)

    Pobierz poradnik w formacie pdf

    Dodatkowe informacje w formacie pdf


    15.04.2011

    Śniadanie prasowe UOKiK - Wielkanocne jaja - czy wiesz, co kupujesz?
    W dniu 14 kwietnia 2011r. w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów odbyło się Śniadanie prasowe, na którym zaprezentowano ogólne wyniki kontroli artykułów rolno-spożywczych, przeprowadzonych przez Inspekcję Handlową, a także porady dla konsumentów, na co zwracać uwagę wybierając się do sklepu na przedświąteczne zakupy (pobierz wyniki kontroli oraz poradnik).

    15.03.2011

    15 marca Światowym Dniem Konsumenta - masz problem z nierzetelnym przedsiębiorcą lub reklamacją? Zadzwoń 41-366-19-41

    11.03.2011

    Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach zaprasza do obejrzenia transmisji on-line na stronie www.uokik.gov.pl z Debaty "Po co drzeć koty?", która odbędzie się 15 marca 2011r. od godz. 10:00

    05.02.2011

    W trakcie kontroli prowadzonych na zlecenie UOKiK 5 proc. sprawdzonych produktów spożywczych wzbudziło zastrzeżenia Inspekcji Handlowej, ponieważ były zafałszowane . (zobacz szczegóły)
    Aby zapoznać się z wynikami kontroli artykółow żywnościowych przeprowadzonych w roku 2010 przez WIIH w Kielcach proszę kliknąć w ten link.
      udostępnił Marek Piwowarczyk dnia 2016-09-14
      opracował Wojciech Kobylarz dnia 2016-09-14
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra